Υπαναχώρηση, Επιστροφές & Ακυρώσεις
Σκοπός μας είναι να είσαι ευχαριστημένος/η με την αγορά σου! Σε περίπτωση όμως που επιθυμείς να επιστρέψεις τα προϊόντα που έχεις αγοράσει, ή να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν από αυτά, τότε έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις εντός 30 ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες.
Επιστροφές χρημάτων μετά το πέρας των 30 ημερών δεν γίνονται σε καμία περίπτωση.
Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει μέσα σε ασφαλές πακέτο, με την απόδειξη αγοράς και όσα δώρα συνόδευσαν την αγορά σου. Η αποστολή πρέπει να γίνει με μεταφορική εταιρεία Courier, καθώς σε περίπτωση απώλειας δεν είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. (Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων το κόστος αποστολής).
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής με οποιαδήποτε Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια του zoisway.gr
Η αντικατάσταση προϊόντος πρέπει να γίνει μέσα σε ασφαλές πακέτο, με την απόδειξη αγοράς. Η αποστολή πρέπει να γίνει με μεταφορική εταιρεία Courier με τρόπο που θα σας υποδείξουμε, καθώς σε περίπτωση απώλειας, δεν είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Τα έξοδα επιστροφής ή αντικατάστασης επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν έγινε λάθος στην παραγγελία (ποσότητα ή είδος) από εμάς.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης της παραγγελίας σας και κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσής μας πάντα πριν την αποστολή της, αν ο πελάτης έχει ήδη προβεί στην πληρωμή της τότε, θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, αν η πληρωμή της έχει γίνει με τραπεζική κατάθεση, στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε κατόπιν επικοινωνίας μας και αν η πληρωμή έχει γίνει με οποιαδήποτε Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα, τότε η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια του zoisway.gr
Όταν αποσταλεί μια παραγγελία, αν δεν παραληφθεί λόγω άρνησης ή από υπαιτιότητα του παραλήπτη-πελάτη, τότε οι χρεώσεις που προκύπτουν από την παραγγελία αυτή θα βαρύνουν τον παραλήπτη-πελάτη-συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά και του κόστους επιστροφής.
Ακύρωση Παραγγελίας
Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο θελήσεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου μετά την καταχώρηση και ολοκλήρωσή της στο www.zoisway.gr, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο info@zoisway.gr ή τηλεφωνικά στο (+30) 6955376499.
Όταν αποσταλεί μια παραγγελία και για οποιονδήποτε λόγο ακυρωθεί από τον πελάτη, τότε οι χρεώσεις που προκύπτουν από την παραγγελία αυτή θα επιβαρύνουν τον παραλήπτη-πελάτη-συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά και του κόστους επιστροφής.